Ga naar de inhoud

De meeste reparatieverzoeken worden door de huismeester zelf afgehandeld. Zo nodig, schakelen zij een onderhoudsbedrijf in.

U kunt uw reparatieverzoek op de volgende wijze melden:

1. Telefonische bij de Huismeester

Bereikbaarheid huismeesters:
Maandag tot en met donderdag: 08:00 - 15:30 uur
Vrijdag: 08:00 - 12:00 uur

Huismeester De Drie Eiken: 06 44 88 22 74
Huismeester De Vijverhof: 06 53 23 57 04
Huismeester Honsbergen: 06 53 23 57 12

2. Online 24/7

U kunt een reparatieverzoek indienen met dit formulier.
De huismeester neemt daarna contact met u op.
Heeft het spoed? Dan kunt u beter telefonisch contact met de huismeester op nemen. U kunt ook een mail zenden naar info@coconwonen.nl

3. Buiten kantoortijden spoedgevallen

Buiten kantoortijden en buiten de bereikbaarheid van de huismeesters kunt u uitsluitend voor spoedgevallen de storingsdienst bellen;  085 040 25 66.
Een reparatieverzoek zonder spoed kan wachten tot de eerstvolgende werkdag.

4. Langskomen

Wilt u liever langskomen op kantoor? Dat kan.
Openingstijden kantoor: Maandag tot en met donderdag, van 09:00 - 12:00 uur.
Bezoekadres: Klarinet 39a 3766 GH Soest.