Reparatieverzoek
De meeste reparatieverzoeken worden door de huismeester zelf afgehandeld. Zo nodig, schakelen zij een onderhoudsbedrijf in.
U kunt uw reparatieverzoek op de volgende wijze melden:
1. Telefonische bij de Huismeester
Bereikbaarheid huismeesters:
Maandag tot en met donderdag: 08:00 - 15:30 uur
Vrijdag: 08:00 - 12:00 uur
Huismeester De Drie Eiken: 06 44 88 22 74
Huismeester De Vijverhof: 06 53 23 57 04
Huismeester Honsbergen: 06 53 23 57 12
2. Online 24/7
U kunt een reparatieverzoek indienen met dit formulier.
De huismeester neemt daarna contact met u op.
Heeft het spoed? Dan kunt u beter telefonisch contact met de huismeester op nemen. U kunt ook een mail zenden naar info@coconwonen.nl
3. Buiten kantoortijden spoedgevallen
Buiten kantoortijden en buiten de bereikbaarheid van de huismeesters kunt u uitsluitend voor spoedgevallen de storingsdienst bellen; 085 040 25 66.
Een reparatieverzoek zonder spoed kan wachten tot de eerstvolgende werkdag.
4. Langskomen
Wilt u liever langskomen op kantoor? Dat kan.
Openingstijden kantoor: Maandag tot en met donderdag, van 09:00 - 12:00 uur.
Bezoekadres: Klarinet 39a 3766 GH Soest.